Overzicht
Ons retour- en restitutiebeleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Sommige soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intiem of hygiënisch van aard zijn, gevaarlijke materialen, of ontvlambare vloeistoffen of gassen.
Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en verzorgingsproducten
Om je retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boeken met duidelijke gebruikssporen
- CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend
- Elk artikel dat zich niet in de originele staat bevindt, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties
Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als je wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een aantal dagen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.
Afgeprijsde artikelen
Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel wilt omruilen, stuur ons dan een e-mail naar {e-mailadres} en stuur je artikel naar: {fysiek adres}.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon voor de waarde van je retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je gemaild.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever van het cadeau en komen zij te weten dat je het artikel hebt geretourneerd.
Retourzendingen verzenden
Om je product te retourneren, dien je dit te verzenden naar ons adres in Wijchen.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost voordat het omgeruilde product je bereikt, variëren.
Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzenddienst te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via {e-mailadres} voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.